use of other tyre,s?

OB_jan

Registered
hi, my back tyre is at the end of his poor life,now i must get a new one but are not availeble in holland at the moment maby in two weeks they are, but that is tolate for me,thus anyone nho,s an other good replacement for it ,mine was good for 3000 km.my dealer has a new pirelli gps orderd for me . jan [holland]

Jan,

hoe krijg je het voor elkaar om in 3000 km een band te slachten ? En wat was het er voor een ? Bridgestones schijnen de langste levensduur te hebben, maar als je elke keer op je achterwiel wegtrekt dan zal het inderdaad wel lukken binnen 3000 km.
Ik doe zelf ongeveer 12000 km met een BT57 voor mijn ZZ-R, maar aangezien ik 15000 km per jaar rijd vind ik dat al een dure grap.

Maar ja, hobby's kosten geld...

groeten
Erno (Randstad)

I think they say that all zzr11 are poop and that there is no better bike than Hayabusa.
Honda xx and then double x are dead too.
R1 are eaten alive everythime they show up on the autibahn. And also they named a pretty girl in the red light district in Amsterdam.....hehehehe
Or it was all in my imagination :)

erno
tja ,ik vond dat ik er nog lang mee deedt!haha,ook in de motorbladen stond achterband van haya busa gaat maar 3000km mee ;dus? maar je hebt gelijk het is een dure grap heb gisteren een nieuwe pirelli gps laten monteren kostte 400 gulden viel nog mee ,ik had om mijn gsx 1100 r,s ook altijd pirelli,s gt uit voering ging afhankelijk van rijstyle ongeveer 6 a 7000 km mee ik rij dus veel in duitsland ik woon in scheenda [prov. groningen]maar wat doe jij hier in een haya busa forum ,je zegt je hebt een zzr 1100?[vraagtje!]op onze nederlandse taal zal wel commentaar op komen denk ik maar het is wel aardig makkelijker dan al dat engels vooral als het technisch wordt ,en hier zijn veel jongens die aan dragrace doen als ik dat zo lees ,ik ben trouwens 34 jaar ben getrouwt en ben operator van beroep ik rij al van af mijn 18 de maar die haya busa is echt snel je hoeft nergens bang voor te zijn je maakt altijd een goede indruk ik ben trouwens al een keer een zzr 1100 tegen gekomen in germany ik ging hem voorbij ,bij 240 km en bleef tot mijn top op de teller 295 km voor hem heb een paar minuten die snelheid vol gehouden ,om hem de kans te geven te passeren maar dat gebeurde niet daar keek ik raar van ,een week later kwam ik er weer een tegen weer ging ik hem voorbij bij 240 km en dat bleef zo dat was trouwens een 95, er die andere was ouder oke de groetjes jan

erno
die zzr 1100 ,s kwam ik op mijn gsx1100r tegen even voor alle duidelijkheid haha had ik vergeten jan

Bridgestone says hundreds of BT56J tyres are coming to the UK this week. I guess they will be flooding Europe too. There won't be a shortage from now on, they stand to make too much money out of it to miss out!
Refer to: members.tripod.com/Suzuki_Hayabusa for more

I picked up a nail in the rear tire on my abuser last week. I needed to change it by the weekend for the Forbes spring run so I didn’t waste any time trying to find the same Battle-ax. I ended up with a Dunlop 207 190/50 ZR 17. I still have the stock tier on the front. I’ve put about 400 miles no without any headshake or down throttle wobble. The 207 seems to stick fine during hard riding (I really haven’t noticed any difference yet). I’m not worried about loosing any top end without the special battle-ax since I’ve never felt brave enough to pass 160. I’ll give an update if anythig changes.

Back